Bantävlingar 1987 |
| 31 Maj – Knutstorp 10 Maj – Mantorp 26 Juli – Kinnekulle 5 Juli – Falkenberg 13 September – Kemora (Finland) |
| Från och med 1988 så frångick man Volvo Turbo Cupen helt och hållet och körde efter Grupp-A reglementet men att den lägre effekten (precis som i Turbo Cupen) förblev, vilket var 250hk (Grupp-A insprutningssystem och intercooler). |
| (Observera att vissa bilar (bilder) är klickbara så att du kan läsa vidare om bilar historik…) |


















